"Never lose a Customer"

 

Aanbevolen door:


 

Wilt u nooit meer een 'lost call' en heeft u klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan? Dan biedt ContactMe de uitkomst.

Het werkt als volgt. Met de ContactMe App kunnen consumenten via hun smartphone eenvoudig een probleem, storing, verzoek om informatie of aanbieding, adreswijziging of donatie naar één van de bedrijven in de App sturen. De consument hoeft nu geen telefoonnummers meer op te zoeken, keuzemenu's door te worstelen of in de wachtrij te staan. Vervolgens ontvangt u het contactverzoek met contactgegevens rechtstreeks in uw CRM systeem of op het mailadres dat u aan ContactMe heeft doorgegeven. U kunt meerdere adressen opgegeven gekoppeld aan een type contactverzoek (bijvoorbeeld verkoop of service). U kunt het verzoek afhandelen op het moment dat u dit het beste uitkomt. Dit komt uw workflowmanagement ten goede. En dit alles binnen de richtlijnen van de (Telecom)wet.

Wilt u deelnemer worden of meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Klik hier voor de algemene voorwaarden