Over ons


Missie van ContactMe

Het voor consumenten zo eenvoudig mogelijk maken om met bedrijven en organisaties contact te leggen.

Waarom ContactMe?

De hedendaagse consumenten doen steeds meer zaken met zijn smartphone. Ze doen dat op het moment dat dit hen het beste uitkomt; onderweg naar het werk, 's avonds tijdens het kijken naar een film of al genietend van een drankje met vrienden. De consument wil geen telefoonnummers opzoeken, in de wachtrij staan of naar een internetsite moeten gaan. Bedrijven moeten daarentegen hun workflow management zien te beheersen, lost calls voorkomen en klanten de beste service bieden. De ContactMe App speelt in op die ontwikkelingen.

Wie is ContactMe?

ContactMe is ontwikkeld door specialisten uit de wereld van klanten contact afhandeling met meer dan 20 jaar ervaring. Ze hebben allen een groot netwerk en een enorme kennis van Consumer Services.

Oprichter eigenaar:

Pieter de Graaff . Directeur en eigenaar van 7-maal award winning callcenter Responcis en winnaar van de Horecava Innovatie Award.

Adviseur:

Chris Krijger . Senior Consultant Coniche, een adviesbureau voor klantcontactstrategieen.

Communicatie professional:

Ewa Walters - van Barneveld . Marketing/Communicatie professional.